Skip to main content

Firmax 3 Cream

http://m.firmax3cream.com/


Firmax3 Cream Untuk Dijual. Pos ke seluruh Malaysia.

Firmax3 Cream adalah produk kesihatan dan kecantikan yang membantu menstabilkan hormon badan dan menghantar oksigen ke sel2 badan.

Cara penggunaan yg sangat simple dgn hanya sapuan di nadi dan bertindak melalui saluran darah untuk memulihkan sistem tubuh yg bermasalah.

Krim Firmax3 adalah fenomena sekarang krn keberkesanannya memulihkan banyak jenis penyakit termasuk penyakit yg kronik spt kanser, penyakit yg berkaitan saraf, strok dsbnya.

Apalagi order sekarang! krim Firmax3 mampu memulihkan kesengsaraan anda. Setiap penyakit diturunkan penawarnya. Firmax3 salah satu anugerah Allah untuk menjadi penawar kpd banyak jenis penyakit atau masalah kesihatan.





Disclaimer: Hasil yang diperolehi setiap individu adalah berbeza-beza bergantung kepada banyak faktor dan keadaan. Semua informasi di web Firmax3 ini adalah sebagai salah satu sumber rujukan sahaja.


Firmax3 Testimoni Jerawat, Jeragat, Muka Kusam









Masalah Kesehatan dan Kecantikan Akibat Hormon Yang Tidak Seimbang
Penuaan, sakit sendi, sakit pinggang, kuku pecah-pecah, mudah stress, lingkar hitam di bawah mata, kulit kusam, tulang rapuh, keletihan, berat badan naik, tiroid, fibroid, masalah kesuburan, jerawat, sinusitis dan sebagainya.
Fase menopause (Sering murung, masalah tulang rapuh, rambut rontok, kulit keriput, muncul bintik-bintik hitam di kulit, gatal-gatal, vagina mengering dan sebagainya)
Munculnya tanda-tanda andropause (keletihan, ghairah sex menurun, wajah murung, perasaan tidak ceria, daya ingatan terganggu, masalah kesihatan jantung)
Munculnya sindrom metabolik (kencing manis, kolesterol tinggi, obesiti, darah tinggi dan sebagainya)
Dengan terapi pemulihan hormon melalui Pengolesan krim FIRMAX 3, menjadikan seseorang kelihatan lebih awet muda, kembali bersemangat, meningkatkan kualiti struktur kulit agar tampak lebih segar, Ingatan menjadi kuat, Imuniti badan meningkat dan dapat memulihkan penglihatan yang kabur.
Cream Firmax3 hadir sebagai bintang baru dalam bio-perubatan, lebih efektif dan terbukti. Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah penyakit, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksidan dan merehat1kan otot.
Setiap partikel bahan kandungan yang digunakan cream Firmax3 “dipecah” dengan teknologi nano sehingga membuatnya semakin “SUPER HALUS” sehingga ketika di oleskan pada kulit langsung merembes ke peredaran darah yang menyerap dan bertindak secara langsung sebagai anti penuaan, serta membantu mencerahkan dan membuat wajah tampak lebih berseri sekaligus membantu perawatan berbagai macam penyakit.

Ramuan Firmax3


13 Kandungan Firmax3 Cream..

*Kigelia Africana Extract* 

Membantu mengencangkan dan melembutkan kulit, tindak balasnya dengan hormon berfungsi  menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan kekenyalan kulit.

*Manjakani*  

Membaiki tisu mukosa dan sebagai pencegah penyakit. Manjakani juga membantu dalam proses pemulihan tisu yang rusak.

*Pegaga (Centella Asiatica)* 

Tinggi Vitamin A and C. Membantu proses keratinization dan penyembuhan. Meningkatkan sintesis kolagen secara alami.

*Yam Liar (Dioscorea Villosa)* 

Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma. Antioksidan dan melemaskan otot.

*Aloe Vera* 

Agen pelembap dalam produk perawatan kulit. Menegangkan, merangsang dan memperbaharui kulit untuk kelihatan muda.

*Sel Asas Epal* 

Kandungan sel asas dalam Epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berfungsi untuk membentuk sel yang baru.

*Tongkat Ali Eurycoma longifolia* 

Diakui membantu dalam pembentukan hormon, Ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.

*Ekstrak Soya* 

Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Menambah Estrogen badan. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.

*Kollagen*

Kollagen membantu proses pengantian  “soft tissue” dan kartilage yang rusak.  Menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sihat.

*Vitamin A* 

Membantu kulit melawan kerusakan akibat radikal bebas. Vitamin A larut dalam lemak membantu pembentukan sel baru kulit.

*Vitamin B3* 

Vitamin B3 diperlukan untuk pernafasan sel, membantu penghasilan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sehat. Berkesan untuk merawat kadar kolesterol darah dan mencegah sakit jantung.

*Vitamin E*  

Membantu mengurangkan kesan “stretch marks” juga menghalang kesan “age spots”, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit. 

*Vitamin B5*  

Berperanan mengawal kandungan kolesterol jenis (LDL, HDL) di dalam salur darah. Selain lemak, Vitamin B5 juga digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohidrat dan protin kepada tenaga. Juga kebiasaannya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat


MANFAAT KRIM FIRMAX3

UNTUK WANITA:


  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikan payu dara
  • Mencerah dan mengebukan wajah
  • Menaikkan seri wajah
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut dan membentuk pingang
  • Menghilangkan simptom monopouse
  • Mengurangkan sakit sengugut
  •  mengurangkan kedut wajah
  • Mengurangkan stres dan sakit kepala
  • Mengawal hormon thyroxin
  • Membentuk pungung dan peha yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masaalah resdung
  • Meningkatkan selera sex

UNTUK LELAKI:


  • Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
  • Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
  • Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
  • Meningkat nafsu seks.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan

Kesan segera Firmax3:

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan kesakitan
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Menegangkan Payudara.
9.   Mengurangkan eyebag.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangkan senggugut


Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin gebu dan tegang
5. Kedutan pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif. 


Kesan Pembaikan Firmax3:

1. Orang yg hatinya rosak atau darah kotor berkemungkinan akan keluar ruam/jerawat pada kulit kerana kesan penyucian darah dalam masa 1-7 hari permulaan tetapi akan hilang dan tak meninggalkan parut.

2. Orang yang tinggi Kolesterol, Muka dan kulit jadi makin berminyak akibat pembuangan lebihan lemak bawah kulit 1-3 hari penggunaan.

3. Haid yang pertama selalunya lebih awal 2-3 hari,  pendarahan lebih dari biasa masa haid pertama akibat pencucian rahim.


RINGKASNYA FIRMAX3, yang TERBAIK semua dalam satu ,  PELBAGAI KEGUNAAN



CARA GUNA KRIM FIRMAX3



Untuk kawasan yang lebih luas seperti muka yang berjerawat, parut, luka boleh guna spray seperti di bawah



Disclaimer: Hasil yang diperolehi setiap individu adalah berbeza-beza bergantung kepada banyak faktor dan keadaan. Semua informasi di web Firmax3 ini adalah sebagai salah satu sumber rujukan sahaja.



Comments

Popular posts from this blog

Firmax3 Testimoni

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin berkongsi dengan anda testimoni firmax3 , saya bekerja sebagai nurse disalah sebuah hospital di Malaysia. Saya mengalami masalah sakit tumit kaki yg sangat teruk terutamanya selepas bangun tidur sebelah pagi, berbagai cara saya usahakan untuk menghilangkanya tetapi tak berhasil sehinggalah saya direkemen kan Firmax3 oleh seorang kawan sekerja saya. Dengan banyak testimoni yg hebat2 hasil dari penggunaan Firmax 3 buat saya teruja untuk menggunakanya untuk mengatasi masalah sakit tumit kaki saya  yg sudah sekian lama saya ikhtiar mencari ubatnya. Hanya calit sikit je dan gosok2 kat pinggang dan sekitar tumit setiap hari Firmax 3 cream ni membantu mengurangkan kesakitan yg dialami selama ini. Walaupun belum sembuh sepenuhnya lagi tetapi saya sangat yakin krim Firmax3 ni telah banyak membantu mengatasi pelbagai masalah kesihatan dan kecantikan insan2 di luar sana. Krim Firmax3 adalah ciptaan daripada teknologi nano yg membuatkan ia

Firmax3 Cream Ramuan

Firmax3 Cream ramuan/kandungan/ingredients/formula Berikut adalah rahsia bagaimana Firmax3 begitu baik. Ia mengandungi 13 bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Kami akan mendedahkan rahsianya untuk anda. 13 Bahan-bahan semulajadi yang membuat Firmax 3 begitu ajaib: Kigelia Africana Quercus infectoria Oliv Centella Asiatica Dioscorea Villosa Lidah Buaya Apple Stem Cell Eurycoma Longifolia Ekstrak Soya Kolagen vitamin A vitamin B3 vitamin E vitamin B5